Posts

Showing posts from March, 2018

BORAK SESAJER

Hi, bertemu kembali, seperti yg dijanjikan ada masa berupdate kembali blog eneww. .Nothing much to say, i'm just need a space to peacefull my mind. Maybe have to keep money to go for vacation,actually that is my wishlist. .Its okay even late or delay but the time will come, must positive thinking yeah eheheh. .

This morning after send my son to kindergarden, then i drive to my  office work, i was noticed that my car alot off small  cocroach  ..emmmgeee.. Euww. .Im suspect becoz my son eat n drink  inside the car, n maybe his food drop inside my car,ermm.. how you expect, even am also do the same thing lol.i was  thinking to bring my car to carwash, so that no more hanky panky smelly, ahahahah over okay😂   Okaylah till then, will meet ur again. .Like someone will read this blog? Nayyyy, that why i like to merapu here ahahahah.. .
 Bye. ..

WELCOME TO 2018# BETASHA# EWHHH

Assalam...ahaiii lama dah x berupdate belog nih...tuan tanah a bit kebizian lately nih...amacam korank tahun ni ada cer best best ker yang ingin korank nak citerkan disini?NS xde apa sangat yang nak distorykan cuma  ada satu benda yang NS agak tak sangkalah NS boleh buat iaituuuuuu BAWA KERETA.jangan gelak suka sangat yewww...kiter memang tak berani tao bawa kereta...tetapi demi anak tepaksa juga buat- buat berani.kalo x berani sape lak yang nak anta dia p balik sekolah kan?
So by hook or by  crook have to yarrrlllll...

Okay itu satu hal..perancangan untuk saya memiliki sebuah rumah juga terlaksana walaupun xdelah hebat nau umah tu janji ada tempat berteduh dari panas dan hujan  pun jadilah.kira dah boley masuk nanti NS nak deco-decolah..hehe...itu memang impian NS cantek x cantek belakang kira hasil sentuhan tu yang paling penting gitewwww hahahahaha...korank jangan meluat plak yer baca impian NS ni...(mata kat atas tangan kat bahu)

Ermmm nak tulis apa lg yer...macam xde idea plak na…