Posts

Showing posts from May, 2016

PINDAH

Hi!,hawau youuuu....ada kene tiket ka ini hari?astaga...hahahhaa...scroll mata hang semua p atas,x usah dok juling sangatttlah...hihihi..nampak tak perkataan tu?ha tu yang ku kalut nak kemas barang-barang ni,kotak pun tak cukup...barang aku lar yang lebih-lebih  tu...pening orang tua tu tengok..aku macam biasa lar buat muka terkejut...taktik sangattt...huwaaaa...kenapa banyak sangat baju seluar ni hawau....aku bermonolog sendiri...psiko sangatttt..takkan nak buang?kaya sangat tu hahahah...nak bagi ke orang macam tak sesuai jer jer..jer...eh...pitam plak rasa nak pikir..kalo buleh nak rumah tu biar nampak kosong,senang ckit anak aku lari maraton ker balapan ker kat rumah tu...tapi iooolsss serammm...ok.tingkat paling atas sekali..bumbung berdek...betul ker ayat aku nih..kalo bumbung simen aku tak takoiiittt..hahahha..banyak songeh plak nih...hahahahha...lantok lar...

Malam kang kemas lagi..yang da tak elok buang lar...takkan nak perap lagi buat tukun...tukun timbul ikan xper jugak...ke…

HUJAN VS PANASNYER PERASAAN

Helooo...anybody here?kohkohkoh...berangan okey...rumah ni dah lama bersarang sama juga dengan entry kat atas ni HUJAN?eh macam tak kene jer...jer..jer..eh aper aku merepek nih..hahaha...okay nak citernyer musim elnino pun dah berlalu,masuk bulan may jer manjang hujannn kan?..but syukur alhamdullilah tak payah nak hadap cuaca panas..Lagi beberapa hari jer dah nak puasa,korank dah ganti puasa lommm?
Aku macam bese,da abes ganti   takot lupa...eh sekarang ni pun banyak benda lupa.lupa letak kunci,lupa parking kete kt mana la?eh terok sangat kelupaaan aku nih...huwaaa mak tolongggg...

Tahun ni adalah tahun yang paling mencabar bagi aku,tahun yang penuh dengan tekanan yang bukan disebabkan masalah  yang aku cipta sendiri...aku dikelilingi oleh manusia yang tamak.eh marah sangat bunyiknye nih hahaha... .helpppp!!get me out of here!!. bukan semua yer hehehhee....Itu yang dinamakan ujian...kene la redha dan berfikiran positif...aku terima cabaran itu,mungkin ada hikmah di sebalik permasalaha…