OUUCCCHHH! SAKITNYER!..

Ntah kenapa la malangnya nasib,ibu jari kiriku tersepit pintu penumpang gara-gara kuar nak tengok parking ok ke x ok...aiisshh...macam-macamlah kan kalo dah nak kene tu..memula tu sayer rasa kebas jer n bila tengok balik kat ibu jari tuh..masyallah....darah keluar dengan banyaknyer kat celah-celah kuku tu,bley lagik sayer unjukkan tangan kat en.somi sambil  berkata"tangan sayer ni terkepit tadik,ingatkan ckit jer,dah berdarah plak nih,sayer naik ataslah dulu,brg tu nanti abg bawa naik ataslah",ceh konon-konon nak bg hati tu rilek ler kan?baru berjalan dua tiga anak tangga,rasa jantung tu menyucuk-nyucuk,rasa bisa dia tu dah menyerap ikut urat yang sealiran dengannya..tetiba rasa sayu nak nanges,bukan dibuat-buat,disebabkan menahan sakit sangat la jadik macam tuh,cube kalo nanges jer sepanjang perjalanan nak sampai kat rumah tu mungkin lega ckit kot bahahahha..

Dahku usha mana la letak handyplast n minyak gamat tu,akhirnyer jumpa juga,terus disapu ke tempat kemalangan tu...tapi..tapi..tapikan?memang idok ler bley tido malam,dengan bisa dan denyut kat kuku tu buat sayer menahan pernafasan,semua tu pun gara-gara xnak rasa sakit...pukul 3pagi lagi terjaga sampai pukul 5 pagi,golek sana cni baru voley tido... heee...ari ni p kejer wat inventory plak,dengan harapan ibu jari ku ini cepat sembuh yer...nak angkat buku kan dah susah nanti....begitulah......

cth lebey kurang macam ni lah...

Comments

  1. aduyai!!!!sakit tu.letak minyak gamat cepat!hehe

    ReplyDelete
  2. ct cheery: ouuchh!...memang saket...dah letak dah pun...lega..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awas, semua blog yang mempunyai daftar nama sebagai "Anonymous" akan diserang sehabis baik!

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

BORAK SESAJER

DUGAAN DI BULAN APRIL

WELCOME TO 2018# BETASHA# EWHHH