Monday, August 07, 2017

SAGU GULA MELAKA YUMMEH...

Sagu meletop ioolsss
hai..hai.hai...ehehehe...update belog jer kuar gambar  makanan...jenis kuat mentekedarah memang macam ni yer..sila urut dada tanda sabar yer...aku perati jer korank lap air liur kan?sebelum menjejes kene skrin handphone korank...ahahahaha...sajer jer bikin panas kan??:)

member opis buat mkn2 aritu...so aku repeat plak buat kt rumah...but ai biasaler suka derhaka so ai campoq ckit dengan buah longan..kalo buh buah durian agak merapu plak kan?x kene konsep plak...kau..kang ada yg berzikir 2,3 hari kat toilet karang...ahahahaha..#merapuitubese#
kek batik pun x buat lg...aku syak milo tu xle guna lg ler..dah 3 bulan expired kojol ko...kot2 la nk dapat mc free..sila la pakai...aku dah baling milo expired tu ala-ala lontar cakera kat tong sampah kau...mana kau boley celen aku punyer skill bahahahaha...

okayler,itu jer nak citernyer..apa?story ckit sangat?sukati aku la jebon...bye...



No comments :

Post a Comment