Monday, July 17, 2017

TERINGIN NAK MAKAN DURIAN

hoiii...hai hello...Assalamuailakum,x jawab doser yer hahahah..okes..now tetiba anak tekak aku teingin nak makan durian..x riakkan?citer jerr..dulu masa duk kt kampung,durian belakang rumah jer..serious xde isu wei..kadang sampai 30 biji buah durian hasil berkat rajin kami adik beradik mengutip durian yang jatuh setiap pagi..x sure nenek @ ayah yang tanam pokok durian nih...serious sedap ..durian kuning banyak bentuk D lak tu..adoiiii menjejes air liuq teringat durian weiiii..mencikkk...kalo dolu pepagi dah belah buah durian ngap-ngap masuk mulut..nampak nau hantu durian KHEN?hihihi...now...sedih kene beli la..kadang sebijik harga macam rege mas...muram kejap tengok harga mahal x masuk akal...petang karang misi nak cari buah durian..x kira la paket pun jadik...aritu p melaka.nampak la ada orang jual durian area kem terendak kalo x silap..biji jenis kecik-kecik jer..asben  xnak berenti lak..takoit lambat lak p beraya umah member dia..aduh sedih...nampak lauk raya pun x sama seleranyer dengan makan buah durian ahahhaa..xper xper kita usaha..

okaylah...dah melting sangat nih..dah la puasa 6 asyik teringat durian jer...x bayek tao..tertelan telan air liuq hehehhe..itu ajer la nak kabornyer..duriann...duriannn...durian...:)

okes sebelum babai,sila tengok gambar tuan tanah#janganpernahmurung# auuummmm!
 eh ada kaitan erk?selitan pica raya,birthday anak...chowww..

gitcheww,ni jer pung yang semengah ckit..yg len blur...anak tamtum..hahaha..


muka time raya,but now dah makin mengembang hihihi..

hepi birthday sayang yg ke 4 tahun,semoga menjadi anak yang soleh selamat dunia akhirat amiinnn...ya rab.