Sunday, December 11, 2016

APTB

Asalam,tak jawab dosa taw..hehe..menjak ade ig,wcat,whatap culas nau_nau nak update belog kan?sedar dan x sedar anak pun da besar..mcm baru jer lahir tup tup da cecah umur 3 tahun da..god bless my son d only one,my bucuk encem..buah hati pengarang jantung giteww hehe..

Lately ni,macam biasa hujung tahun banyak nau cuti kan?xyah sesusah apply leave..dapat cuti direct 4 hari..xke hepi?kalo ada bonus lagi heppy kot..eh.:) ermm..actually tvh bosan nie,tu yg gigih juga update belog yg xde pengunjung nih hahaha..boley la,membahan ye dak..u wirte u read konsep dia..hehe..skang ni ramai yang wat bisnes kan?blogger pun ramai dah yang aku tengok wat business..blogger glemer boley la,sendu like me how?boliaow orrrr..hehehe..menyoping pandai la,nak buat duit harem..x geti..tapi kalo da start x henti henti plak bercakap..haha..tu yang en.somi cakap..mulut x geti diam haha..but aku pemalu,pendiam aper?muntah hijau katanyer hahahha..

Dari tadi,aku paksa anak aku tido,bg makan,susu sampai kenyang..xdan juga dia tido..melepas program melodi aku.."tido la iqram"..xnak la tido jawabnyer eh geram lak..ahahah..okay la..now sambung layan citer ultraman daina  ke daiya sabun daiya pin tak tao la..ahaha..okes bye..

2 comments :

  1. Hi dear, I came across your blog and I enjoyed reading your amazing stories. Interested to collaborate? Email me at nurul.aini@my.zalora.com I couldn't find your email so I am leaving a comment to u. Hope to hear soon. Thanks! Ps: this is NOT a spam yah haha :)

    ReplyDelete
  2. Hi..eh ada pengunjung rupanyer..hehe

    ReplyDelete