Monday, May 23, 2016

PINDAH

Hi!,hawau youuuu....ada kene tiket ka ini hari?astaga...hahahhaa...scroll mata hang semua p atas,x usah dok juling sangatttlah...hihihi..nampak tak perkataan tu?ha tu yang ku kalut nak kemas barang-barang ni,kotak pun tak cukup...barang aku lar yang lebih-lebih  tu...pening orang tua tu tengok..aku macam biasa lar buat muka terkejut...taktik sangattt...huwaaaa...kenapa banyak sangat baju seluar ni hawau....aku bermonolog sendiri...psiko sangatttt..takkan nak buang?kaya sangat tu hahahah...nak bagi ke orang macam tak sesuai jer jer..jer...eh...pitam plak rasa nak pikir..kalo buleh nak rumah tu biar nampak kosong,senang ckit anak aku lari maraton ker balapan ker kat rumah tu...tapi iooolsss serammm...ok.tingkat paling atas sekali..bumbung berdek...betul ker ayat aku nih..kalo bumbung simen aku tak takoiiittt..hahahha..banyak songeh plak nih...hahahahha...lantok lar...

Malam kang kemas lagi..yang da tak elok buang lar...takkan nak perap lagi buat tukun...tukun timbul ikan xper jugak...kembunggg makan ikan jer..jer..jer...hahahha...gilllssss...eh tolonggg...la..malam kang tido pun mimpi mengemas pakain tak sudah-sudah...rasa bersalah nak beli barang lagi..asben pesan jangan beli barang,degilll...biar jer kosong...kang senang nak pindah kuar...terus rasa nak tumbuk dada jer.bila ingat balik...tetiba rasa durhaka sangatttt...hahahaha...melawan jer kejenyer...sekali sekala jer uuuu...eh nak cover...hehehhe...

keje dah siap,student punggg cuti seminggu.adalah sedikit masa untuk berblog kejap...okes...
wa pun ngantuk sangat nih,tu yang gigih menaip untuk hilangkan rasa boring tahap gaban..kuasaa duaaaa..nih...hiaahhhh...!!! tu bunyi ultramen anak aku dalam bilik air...tangan bersilang-silang,kaki tetiba hinggap kat punggung aku...eh budak ni,suda lebih...hahahhaha...dia gelak..tersenget kejapler postur badan...nasib bayek ko gelak comel nakkk,kalo tak aku gigit...heheheh...
eh dari tadi nak berhenti menaip,tapi idea mencanak-canak plak naik bagi taip lagik...eh apa ni?sudahlah...

Akhir kata,kita bertemu lagi di ruangan merapu pada bab yang akan datang...byeee...muahciked...gilllsss  :)

Assalamuailakum..wbt.


No comments :

Post a Comment