Monday, September 07, 2015

EH..ADA STORY..

Errrmmmmcharrkkk arrrr....ada terkejutttt ka?hihihi...rajin...sangattt.. sebenarnyer aku nih...tu pasal la tetiba jer nih nak karang ayat bagaiii...eh nak citer apa yer?idea pun like sendu jerrr...now aku dah okay da dari kene cirit ritu...penat okay maraton ajer ke toilettt..sib bayek telan pil chi kit teck aun..ke klinik memangggg lar aku malas bangattt... ehh..ehh...da masuk bulan september dah...eh cepat nau masa berlalu..usia pun semakin meningkattt..telanlah jamu kencur untuk kelihatan lebih mudaaaa...eh.

mendiang inspektor margaret tugam






syukur da kene tangkap..jahat nau mulut..


Now kecoh pasal berita seorang inspektor polis yang dirempuh oleh seorang mat rempit ketika sekatan jalan raya batu pahat-mersing.mendiang yang dikenali sebagai inspektor margaret  tugam meninggal dunia setelah bertarung selama 11 jam dalam unit icu hospital kluang johor..actually dia ni one of my fren punya anak makcik.kampung pun sebelah jer dengan kampung aku...semoga beliau ditempatkan di kalangan orang yang baik-baik..

Now kat PD pun asal hujung minggu jer memang sesak dengan mat-mat motor yang berkonvoi..ada yang ok dan ada juga yang bawa laju like jalan raya dia yang punyer...biasa yang motor besar ni mostly veteran la aku tengok...yang motor jenis kecik-kecik nih memang suka nau pressing motor even kat tempat nak isi minyak pun nak wengggg...wengggg...bunyik motor...sampai anak aku yang kecik tu pun siap tutup telinga lagi..bingitttt sangat bunyinyerrr..pi la kat trek kalo nak berlumba yang siap berlesen tu..baru la orang respek ini tak...merempit dan membunuh nyawa orang yang menjaga keamanan negara..pleasela...do something yang boley proudkan keluarga ko dari merempit tak tentu arah..kan?

* bila rasa tak ada tanggungjawab macam-macam boley jadi*

PEACE MY COUNTRY..


No comments :

Post a Comment