Wednesday, April 29, 2015

BIRTHDAY MAMA

suka nau budak nih,lelagi pasang lilin terus gelak...hahaha..
birthday mama,buttt..see..see..see...why got two tangan there?
eh..eh..eh..hok ni tangan kocik pun nak jugak potong kek..apa ni?
wah..wah...wah...kemain okay..si botak nih..merdeka sangat nak tumbok kek mama.
eh..kemain sonok yer..hisap puting sambil mengerenyih..hahaha..
kotak yg comel n rasa roti yang very soft..yum..
tengok pun da terliur,kek mama katanyer but..
kuarkan dari kotak,baru la kek tu nampak


Minggu lepas is my birthday on 22nd of april...da masuk umur series-series nih..rasa to kealtuaan plak nak sambut birthday.en.jai la gigih bawa p carik kek..eh tak surprise namanyer...coz kek aku yang pilih..pernah ke dibuat orang?hahahahha...si somi takut pilih tak sedap so aku la tukang tunjuk nak yang tu,nak yang nih.tapi kek kocik ja...watpe beli besar-besar..kang tak abes membazir jer..si kecik pun tak nak kalah,tart yang kecik tu dia punyer la tu..tak sempat dia makan tertido lam kete...

Pic terabur...aku kan pemalas...nak susun tak koser...janji faham yer dak..hahahahha...APTB sangat...now rasa macam xle kene silau la..tetiba rasa pening nak muntah...uuuiisshhh...memacam la skang nih...okaylah...nak p survey tudung instant shawl by diyana halik..macam comel jer...

*beli tudung cap tudung saji,ok?*





No comments :

Post a Comment