Wednesday, August 20, 2014

APA SAJA PUN BOLEY

Salam,hi pekabo?rasa nak berkongsi citer tapi macamkan xder idea sangat pepetang nih,kalo pepagi tadi mungkin menderu-deru idea kuar..ok ekceli arini xder benda sangat nak citer...ingat nak masuk pic keletah anak jer..pejam celik dah setahun sebulan dah anak aku...wowww so fast kan?masih terkenang-kenang lagi diri ini sakit-sakit lagi nak bersalinkan dia...itu aku cakap...tup-tap tup-tap imagine dah masuk skool plak eh..lajunyer mikir.sib bayek x mikir lagi eh dah besar dah anak aku ni ,bila nak kawin,ada calon ke?.eh..  over kan?

Tanpa melengah-lengahkan masa lagik moh ler kite layan pic super duper trio zum-zum from iqram..kat tibi xder yer ayat-ayat cengini,ia datang dengan sendirinyer..idea itu mencurah-curah bak mencurah air kedaun keladi...eh apa dok mengarut ni..hahahaha...

Meh la kita saksikan;


Aksi yang pertama(celeb.. 1 year birthday)


Adaiiii!!!,takot orank nak makan kek ni.





patutnyer pic ni  kt atas sebelum kejadian
tengok nih..kehuru-haraan telah berlaku..

ni namanyer kek tenyeh sana -sini


Aksi yang ke -2 (lokasi dirahsiakan)

mama,ni remote control yerk?

banyaknyer buku,pening iqram nak baca..

kira jer la.. lagi senang...1,2,3....

tu..tu...tutup pc tu da nak blk dah...pesbok jer keje mama ni..eh kantoi plak...



eh...pic mama pun ada?mama memang suka interframe..hahaha..


okaylah youoolls..itu jerlah pun  jalan citernyer..



1 comment :