Friday, March 21, 2014

TAKUT

Bajet anak aku ni penakot gak macam aku kan?series x okay...aritu my hubby ada wat reunion for old school dia...so doorgift and cabutan hadiah semua adalah..bajet mcam nak kenakan kawan dialah dapat gift tu last-last turn dia nak cabuttt.. dapat hadiah misteri sangatttt tuuuu...=) gelak aku nengok kemain yer hahahaha...aku suakan kat anak aku memula kecik-kecik kan mata.seriau segala emosi muka plus kerut-kerut dahi lagiii.....konon macam takot la memula..after tu dia amik cawan yang konon horrror tu dia geget--gegettt...n hentakkk-hentakkkk...okay..owhhhh nehi bertahan...terus dia balinggggg...hubby cakap nak ker cawan ni buat minum ker kat opissss...cehhh..xdernyer series x selera...end up aku buatkan tempat bubuh alat makeup like brusher,.lipstik,gunting,eyeliner...segala tok nek la dalam tu..tapi muka cawan tuuuu.. harus ngadap dinding bagi tak nampaklah..kang terkejottttt mak plak nanti...weeehoooo...

>
>
>
>
>
>
>
>
>
.
.
.
.
.
.
.
serammm.. ker kelakorrrr?




No comments :

Post a Comment