Tuesday, March 18, 2014

PANAS+MIGRAINNN

Masalah jerebu pun dah makin selesai..dengan turunnya hujan dua tiga harini pun dah lega rasa. proses pembenihan hujan pun da kira agak berjaya. suka ioollls.sebelum tu,.kalo  nak kuar pun takut... ...ipu udara tidak beberapa nak okay menjak jerebu nih...terbakar di beberapa tempat... cuaca panas kan?lately nih aku kerap migrain...aktiviti luar kalo boleh aku xnak campur..sebab kan tetiba rasa nak pitam pun ada...pelagi pantai memang da lama tak iollls jejak...kemain mak ajak pon xde semangat nak p...=) Plus plak aku ni jenis x suka makan ubat..ada sesetengah orang ni migrain jer telan panadol lah..pain killer la..tapi aku tak..sebab mikir adict plak nanti asyik telan ubat jer...so tahan jer sakit tu..

Rindu plak dengan si techik ni..dapat akal baru la plak tu..tumbuh gigi atas 2 ketol n gigi bawah 2 ketol(betul ker ayat nih) nak mengegett jer kerojernyer..sua bubur tak mao..bila sua roti gardenia nak plakk..aiyooo...macammkan.. demand ker apenih?=)
Gitulah peelnyer...buli ajer atuk n neneknyer...bila aku balik jer eksenn x mao dengan nenek n atoknyer..hahahaha..buat derk jer bila dipanggil...kepittt jer...=)
eh okaylah..itu jer pun citernyer..kaybyeee...



 note:please pray for MH370.



No comments :

Post a Comment