Thursday, November 14, 2013

MACAM CLUMSY JER

Aku  kan, kalo makan ker minum ker,kalo tak tumpah makanan tu x sah...aku pun tak  taolah..
dah puas kot lemah lembut amik perlahan-lahan makanan tu masuk mulut bukan cemolot yer,sekeh kang x pasal, pun still jugak ada yang tumpah sesikit.

sib bayek ckit,kalo depan my sis vero mesti dia cakap aku clumsy,lepas tu aku coverline dah nak jatoh nak wat camner."tetiba ader makhluk len kot nak makan sekali",.wah..tetiber selit nama adik beradik,nampak sangat aku rindu woo..sama korank...kang ada rezeki aku baliklah...masa tu si techik pun da 11 bulan rasenyer...motif sangatkan nak balik kampung, alangkan sangatt...

Dah nak masuk penghujung tahun ni,lately kerap hujan..kalo da kerap sangat, harga ikan pun naik..
macam semalam, beli ikan keli sekor yang dah siap digoreng,amik ko rm3...terkedu aku kat situ.sib bayek x pitam...sebab setao aku yang kekadang jer p pasar basah,rasanyer rm6 kot dapat la dlm 8 ekor kot rasanyer aritu..kalo silap bayek korank betulkan ..x bayek cakap belakang..heeehee..

maka rerajin la masak kat rumah bawa bekal...tapi macam potong ckit nak masak coz lampu kat dapur tu dah berkelip-kelip,sakit mata aku..pitam plak nanti..terus roger en.somi ngadu pasal lampu kat dapur,esok hang mai hopefully da bley tukar lampu baru..horror okay gelap jer...


Gitulah citernyer...xder pic yer?karangan ke apa ni?okayy...dibawah yer..scroll lelaju.. heehee..


buah tembikai ada 3 ketol,mao?

Arrrrgghh..alangkah...cukup lar dulo...kaybyeee..



No comments :

Post a Comment