Monday, September 09, 2013

MISS BHODAK TECHIK..MANA DIA NI?

Dah lama sangat belog nih x berusik,me nak menaip pun macam tepu jer otak nak karang cite aper plak dalam belog nih...musti korank terpaksa baca @ buat-buat baca belog me ni kan? gahhhh..lah...aper nak citer yer?...Arini baru masuk keje almaklumlah dah 2 bulan cuti bersalin,macam pening pun ada,biasa ada bhodak techik kat sebelah duk agah-agah dia,"mana dia ni?",itu la ayat paling mahal kalo me agah-agah bhodak tomei nih....tak senang duduk rasanyer dia xder kat sebelah,begitulah rasanyer bila dah bergelar seorang ibu...dedulu bolehlah nk p mana-manapun ok set jalan...skang kene bedek anak dulu,lambat tinggal gah..lah...mana nk tinggalnyer..ada sedikit tatapan gambar untuk si bhodak techik nih...hee..rasa rindu jer baju dia me kidnap satu buh dalam beg siap-siap,ada tak para ibu-ibu,bapa-bapa yang buat macam me buat?musti ada punyer...time tido memalam cium dulu baju tu baru lena tido hahaha..x psiko ker.?.normal la kot tuh..

Sakit pulak kepala me pas makan nasi ayam kukus,ayarrkkk...banyak aji kot gahhhlah....apa kene mengena dengan citer yang me tulis kat atas nih..arrrkkkoooo...baby me jawab heee...agak-agak borink korank nak baca meh lar layan ckit gambar si iqram nih...
ala sayer da bangun titot lar..
petang pas mandi nak sambung titot balik...

sayer da bangun,tp x mao baring,nak dukong lar mama..

ala cebik...sape nak dukung dia?

sayer nak wat muka simpati lar,biar mama angkat...hik..hik..

No comments :

Post a Comment