Wednesday, November 14, 2012

CUTI NI KEMANA?

Banyaknyer cuti  bulan november ni kan?skang nih cuti deepavali plak,maka melantunlah aku duduk sorank-sorank kat rumah,makan-makan..mengadap tv,tv mengadap aku,tetiba tido...mihmihmih...heaven juga cuti nih sekali sekala,eh...besok pun cuti lagik kan?aku siang-siang nih x kemana,sebab itu en.somi kene kojer la...so memalam jer merempit ke kota damansara...cuci mata...jalan plak kat the curve..nampak ada live band,so landing kejap dengar lagu awek-awek cun tu nyanyi...tetiba lapar nak cari makan,makan la kat food court yang ohmaaaiiigad!!..giler tak sedap,menyesal x makan kat kedai yang macam taman bunga tuh...ahhhh...sangat regret...terserempak plak dengan izara aisyah..aihh..x tinggi mana pun..tapi hubby jer yang pasan selisih bahu dengan kita orank...aku dok cari..mana?mana?heeee..giler sakai kejap..

Sempat plak p toy r us,cari replika motor simon celli...yang valentino rossi tu dah ader...aku x minat bab-bab nih,cuma layan ikut jer,time nak bayor tu,aku nampak akak tu beli mainan anaknya sampai rm500++,pengsan kan? kalo aku beli kat giant n tesco jer..x payah nak memahal sangatkan?tapi dorank  duit lebih,so x kesah lah kot...aku plak yang kesah kan?mihmihmih...dah abes tawaf 1 kedai tu,turun bwh plak,ada kedai alatan senaman,en somi dok usha satu alat senaman tuh,maka terus buat keputusan beli dan boleh buat exercise kat rumah...sat lg kempislah perut tuh..ahak.aku x beli papepon,sebab x der yg  berkenan,cuma window shopping jer...begitulah citer aku di masa cuti deepavali nih...petang tu terbau masakan kari semua ada,tetiba en.somi sound.."eh..jiran sebelah x jemput ker datang rumah...?me:x perlu yer..lgpun...ahahahha..x abes aku nak cakap..memang xlah nk perginyer,sajer jer...heee...

No comments:

Post a Comment

UPDATE TERBARU DI TAHUN 2022 SELAMAT HARI RAYA

 Assalamualaikum,masih dalam mood raya ke tew?ya allah rasa kekok plak sbb dah lama x menulis story kat cni.relevan lg blog ni kan?,even dah...