Monday, October 08, 2012

OUUCCCHHH! SAKITNYER!..

Ntah kenapa la malangnya nasib,ibu jari kiriku tersepit pintu penumpang gara-gara kuar nak tengok parking ok ke x ok...aiisshh...macam-macamlah kan kalo dah nak kene tu..memula tu sayer rasa kebas jer n bila tengok balik kat ibu jari tuh..masyallah....darah keluar dengan banyaknyer kat celah-celah kuku tu,bley lagik sayer unjukkan tangan kat en.somi sambil  berkata"tangan sayer ni terkepit tadik,ingatkan ckit jer,dah berdarah plak nih,sayer naik ataslah dulu,brg tu nanti abg bawa naik ataslah",ceh konon-konon nak bg hati tu rilek ler kan?baru berjalan dua tiga anak tangga,rasa jantung tu menyucuk-nyucuk,rasa bisa dia tu dah menyerap ikut urat yang sealiran dengannya..tetiba rasa sayu nak nanges,bukan dibuat-buat,disebabkan menahan sakit sangat la jadik macam tuh,cube kalo nanges jer sepanjang perjalanan nak sampai kat rumah tu mungkin lega ckit kot bahahahha..

Dahku usha mana la letak handyplast n minyak gamat tu,akhirnyer jumpa juga,terus disapu ke tempat kemalangan tu...tapi..tapi..tapikan?memang idok ler bley tido malam,dengan bisa dan denyut kat kuku tu buat sayer menahan pernafasan,semua tu pun gara-gara xnak rasa sakit...pukul 3pagi lagi terjaga sampai pukul 5 pagi,golek sana cni baru voley tido... heee...ari ni p kejer wat inventory plak,dengan harapan ibu jari ku ini cepat sembuh yer...nak angkat buku kan dah susah nanti....begitulah......

cth lebey kurang macam ni lah...

3 comments :

  1. aduyai!!!!sakit tu.letak minyak gamat cepat!hehe

    ReplyDelete
  2. ct cheery: ouuchh!...memang saket...dah letak dah pun...lega..:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awas, semua blog yang mempunyai daftar nama sebagai "Anonymous" akan diserang sehabis baik!

      Delete